Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.10.2008 22:10 - WELCOME TO THE MATRIX
Автор: wwwivi Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1216 Коментари: 4 Гласове:
0



Какви всъщност са хората?! Познаваме ли ги?

Имаше един филм с Джулия Робъртс „Врагът в моето легло”, кой нормален човек би споделил ложето си със своя враг... 
Хората, Човекът – най-голямата загадка на природата, събрал в себе си цяла Вселена.

Винаги ми е било смешно като чуя „ Аз не го/я познавам” или „ Аз го/я познавам...”

Познанието... 
Вярно е – познаваме (имаме опит => от минал опит може да направим прогноза за действията, да се опитаме да предвидим реакциите бъдещите последствия…
ДА ама НЕ. Това е човекът и във всеки един момент може да откриеш, че най-близкото ти същество, че човекът, който познаваш до болка и му знаеш кътните зъби, че твоите родители, приятели са всъщност непознати със своите тайни. Да НЕПОЗНАТ, криещ се под познато наметало.

Познанието всъщност е позволението да надникнем във мирогледа и усещанията на нашия „познат”.

„Човек сам се ражда и сам умира, а през останалото време някакви хора непрекъснато се опитват да му досаждат”. По-точно през останалото време пътя му е осеян с кръстовища...

И ако всичко беше предвидимо – животът щеше да бъде лишен отсвоето очарование – WELCOME to THE MATRIX.

 



Тагове:   Matrix,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - welcome in the club
18.10.2008 22:30
and enjoy your stayng here
луди винаги ще има
лошото е че ги чуваш
цитирай
2. wwwivi - :)Thank you - have a beer!
18.10.2008 22:42
Много сме силни сме... нормалните не оцеляват.
Да живее шизофренията. Чувам, но дали слушам ;)
цитирай
3. viki11 - Ти си от тези, които се борят за ид...
19.10.2008 17:50
Ти си от тези, които се борят за идеята, че човек си е самодостатъчен?
Взаимоотношенията между хората са дълга тема. Но е взаимно. Трябва и двамата да дават, тогава нещата са лесни. ВИнаги се намира вариант за отношения. Компромисно достатъчни за двамата.
Иначе ако човек реши да не те допусне до себе си, изведнъж става като непознат. Въпрос на желание да те пусне вътре, тогава го усещаш близък и познат. Т.е. желаещ да си вътре в него.
КОй знае защо, докато пиша ми се мяркат неясни откъслечни спомени от съня ми, който не си спомням всъщност. Пробягват, но не ги усещам. Нямам представа какво общо има с твоята тема, но не става случайно.
аз казвам, да спиш с врага си. В това се превърна бившият ми съпруг. А има една приказка, аз не плюя, където съм целувала. Който я разбере. Когато е готов за нея.
цитирай
4. wwwivi - Вики вики вики :)
19.10.2008 19:58
не се опитвай да ми сложиш етикет от кои съм.
С едно съм съгласна - компромисът или балансът.
Като цяло постингът ми не съм го изчистила (избистрила)може би друг път... но не е насочен в посока другар в живота, плюене по бивш или настоящ.
Просто празни мисли ...
Всъщност една от причините да ги понахвърлям беше изказването "Гласувам за хората каквито са а не за това, което правят~!"
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: wwwivi
Категория: Забавление
Прочетен: 170516
Постинги: 118
Коментари: 164
Гласове: 2988
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930